Grønt nytår fra lokalområdet - januar 2019

Kære medlemmer i Faxe og Stevns

GODT NYTÅR - GODT VALGÅR :negative_squared_cross_mark:

Jeg håber, at I allesammen er kommet godt ind i det nye år, som afgjort bliver et spændende år i dansk politik. Vi står overfor et folketingsvalg, som senest om 6 måneder er overstået.
Hvornår det virkelig kommer, er der reelt kun én, der bestemmer. Det kan være, at der udskrives valg på tirsdag, og det kan være, at den falder sammen med Europaparlamentsvalget i slutningen af maj. Uanset hvad - vi er (næsten) klar.

PLAKATER :nerd_face:

Vi vil rigtig gerne bede om hjælp til plakatophængning, når valget bliver udskrevet.
Da vi til dagligt kun er en håndfuld aktive medlemmer, kunne vi godt bruge et par ekstra hænder, der hænger plakater op.
Man kan have forskellige holdinger til valgplakater. Flertalsbeslutningen i år har været, at vi hænger plakater op. Der står 310 plakater klar, som skal fordeles rundt omkring i Faxe og Stevns.
Jeg er i gang med en fordelingsnøgle til de to kommuner, byerne og lokalområderne.
Det fortæller jeg gerne mere om til det planlagte medlemsmøde i slutningen af måneden.

MEDLEMSMØDE I HÅRLEV :hugs:

Vi mødes til en kop aftenkaffe, et stykke kage og hyggeligt samtale om Alternativets regeringsudspil og vores fælles grønne ambitioner.

MANDAG, 28.1.2019 kl. 19 - 21
Stevns Frivillighedscenter lokale 17
Hovedgaden 46
4652 Hårlev

ALLE er velkomne, og det ville være så fantastisk, hvis vi starter det nye år med et STORT møde.
Lokalet ligger på bagsiden af bygningen, hvis hovedindgangen er låst, gå til venstre rundt om bygningen, så får du øje på os og kan komme ind ad terassedøren.

** MULIGE DEBATEMNER**

Lad os også tale lidt om politk.
Udover vores regeringsprogram kunne vi også tale om nødvendigheden for et alternativ, som Uffe beskriver ret godt i dette interview med Politiken.

VEL MØDT DEN 28. JANUAR.

Mange grønne hilsner
pbv

Kirsten

P.S. Lige på faldrebet reklame for et arrangement i Roskilde i morgen aften, som også kan følges live på Facebook.
MØD RASMUS NORDQVIST, SASCHA FAXE OG CLAUS JANSSON
Læs mere på alleOs eller følg mødet på Facebook i morgen fra kl. 19.15.