Grønne nyheder fra lokalområdet - august 2018

Kære medlemmer i Faxe og Stevns

Velkommen tilbage fra sommerferien, som I forhåbentligt har nydt i det varme sommervejr. :sunny:

Jeg vil gerne starte med at byde vores nye medlemmer velkommen. :hugs: Nogle af jer er tilflytter til Permatopia, det økologiske, bæredygtige fælleskab i Karise. :+1: Hvis I har overskud, vil vi gerne lave et arrangement hos jer på et tidspunkt. Er I med på det? :question: Skriv gerne til os, hvis du har lyst til at arrangere noget.

Her til efteråret vil vi som nævnt i et tidligere nyhedsbrev, holde nogle faste medlemsmøder / samtalesaloner, hvor vi uden en fast dagsorden vil mødes over en kop kaffe eller te og tale om emner fra Det næste Danmark. Uffes 38 idéer og debatgrundlæg til et fremtidssikret Danmark.
Planen er, at holde det den første mandag om måneden, og vi starten ud næste mandag:

3. september 2018, kl. 18.30 til 20.30
VUC Faxe, Præstøvej 5, 4640 Faxe

Det ville være fantastisk at se nogle nye ansigter.
:nerd_face::cowboy_hat_face::clown_face::grinning::alien::upside_down_face::relieved:

Og når nu I alligevel har kalenderen frem, så gentager jeg lige et par datoer for september måned, som kunne have jeres interesse:

Kimamarch:
8. september 2018, kl. 13
Bertel Thorvaldsens Plads, København

og efterfølgende fra kl. 16.15
Ekstraordinært Landsmøde
Korsgade 29, 2200 Kbh. Ø
(husk tilmelding inden 5.september)

Sidst men ikke mindst -
Ekstraordinært årsmøde og supplerende opstillingsmøde i Sjællands storkreds
16. september 2018, hhv. kl. 10 - 12 og kl. 12.45 - 15.30
Det grønne hus, Køge
Detaljer følger fra Storkredsen.

Vores kasserer Ulla og jeg er to af de 7 aspiranter til at blive valgt som FT-kandidat, og det vil glæde os meget, hvis der er nogle fra lokalforeningen, der har lyst til at deltage den dag.

Grønne hilsner
p.b.v.

Kirsten

P.S. I går deltog jeg i Folkemødet på Møn, et skønt arrangement, som bestemt kan anbefales. Det vil jeg prøve at minde jer om til næste år.

1 Synes om