Gribskov Alternativet i Valg 2021

Kære Alternavister,
Brevet her er skrevet af Jeres/Vores eneste kandidat til Byrådsvalget her til November;
Maud Margrethe Pedersen.
Jeg har to ærinder i dette brev

  1. at fortælle en lille smule om mine planer
  2. at få opstillet en gerne to mere på listen/stemmesedlen.

Ad1)
Thorbjørn og jeg, har deltaget i møder omkring et teknisk valgforbund med hhv
SF, Enhedslisten og De Radikale som har udviklet sig til at blive et mere sammentømret fællesskab, der rækker ud over valgnatten.
Jeg foreslog at vi enedes om at dem der kommer ind, inviterer de resterende partier med i det politiske arbejde via et Udvalg der hedder §17 stk 4, hvor der kan sidde andre medlemmer end de valgte.
Det blev positivt mødt, og yderligere udbygget da de Radikales Formand foreslog at vi 4 partier satte os sammen på valgnatten INDEN vi Iøvrigt foretog nogle valg.
Og dernæst aftalte vi at holde hinanden politisk orienterede ved møder om større politiske områder.
Altså min/vores 1. Politiske sejr er hjemme allerede inden valget.
Vi/Alternativet har fået en politisk platform de næste 4 år, uanset hvordan det går os til valget.
Der udsendes/offentliggøres en pressemeddelse på søndag. Så hold øje med facebook, lokale aviser og medier.

Ad 2)
Det ville klæde vores liste at vi opstiller mere end blot undertegnede.
Simon Rigét, der nu er valgt til Hovedbestyrelsen - tillykke - har sagt ja, men vi skal lave et “opstillingsmøde” for at godkende ham?
Da vores chancer for bare Et medlem valgt, er ret små; er opstillingen af 2. Og 3. Kandidat, mere tænkt som fremtidig sikring af mulig deltagelse i områder, hvor man har særlig viden/indsigt/interesser.
Er der nogen der vil støtte vores liste med deres tilstedeværelse?
Der bliver ikke trykt plakater eller forventet andet valgarbejde overhovedet. Men for min og Alternativets næste 4 år, ville det være en gevaldig støtte?

Har man nu fået lyst til (en mindre) deltagelse, i fremtidige politiske arrangementer, så skriv til os.

Og har du Lyst til en helt 3. deltagelse i de kommende måneder, så skriv endelig også.

Jeg kommer til at informere mest fra Facebook, og meld tilbage hvis du kun er på e-mail-deltagelse, så vil jeg gøre mig umage med at samle lidt op her.
Uploader: 35BAB152-67C6-4A11-9D57-672F8F858365.jpeg …

Min e-mail er Maudmargrethe@gmail.com

Mange Alternative hilsner
Maud