Green Friday

Kære alle.

Lad os i fællesskab give Green Friday en chance - fremfor den sædvanlige “sorte friday”.

I Halsnæs har vi fra Lokalforening København Nordvest modtaget følgende, som vi meget gerne vil have flere til at bakke op om: -
Bedste hilsner fra bestyrelsen, Halsnæs

Hej allesammen

For dem af jer, der har lyst til at være med, har vi lavet en lille Green Friday kampagne.

Konceptet er helt simpelt, at vi allesammen slår det samme opslag op, på samme tidspunkt. Vis kal altså ikke dele opslaget, men planlægge et opslag til publicering på vores respektive Facebook-sider. Derefter kan medlemmerne dele det på deres private profil samt i diverse grupper.

Jeg har lavet en lille video der viser, hvordan man laver et planlagt opslag på Facebook:

  • Husk at tjekke om teksten står pænt

Til opslaget skal I bruge dette billede:

  • Gem billedet på din computer, tablet eller smartphone

Kopier teksten fra denne side:

https://parti.dk/greenfriday/tekst.htm

  • CTRL + A for at markere alt tekst på Windows

  • CMD + A for at markere alt tekst på Mac

Planlæg opslag til tirsdag kl. 17:00 - 24. november (5:00 PM)

Jeg håber at mange af jer vil være med. Kan I ikke nå selv at være med, kan I også dele fra en af de Å-sider der slår opslaget op.

Kampagnen er udviklet via vores Dialog 2.0 side på Facebook. Og vi arbejder også på nogle opfølgende opslag.

Som jeg ser det, er vores syn på forbrugt unikt i politik. Derfor er det vigtigt at vi markere os i forbindelse med de mange Black Friday tilbud. Jeg håber derfor at rigtigt mange af jer vil, og kan nå, at være med :slight_smile:

Mvh,

Martin Kjærulff

Forperson, Bispebjerg Bydelsforening

(Det er en bydel i København, som de fleste kender som København Nordvest)

1 Synes om