Godt nytår - og kom i bigografen med Alternativet Syddjurs

Kære medlemmer

Lige om lidt står julen for døren og et nyt år banker på. Et år der i høj grad kommer til at stå i valgtegnets tegn!
D.18.november 2025 skal hele Danmark nemlig til valg til både byråd og regionsråd. Og her i Syddjurs håber vi i Alternativet selvfølgelig at stille med et rigtig stærkt hold.
Jeg har tilbudt at stille mig i spidsen men på den betingelse at der er mindst 7 andre der stiller op sammen med mig, så vi kan vise at Alternativet Syddjurs er et parti man skal tage seriøst men også fordi det er et stort arbejde at lave valgkamp - og sammen kan vi mere <3

Så jeg håber, I vil bruge juleferien til at tænke over, om I selv har mod på at stille op eller om I evt kender en der ville være god at have med på holdet - også selvom personen lige nu ikke er medlem af Alternativet. Det er der nemlig råd for og frem til marts 2025 kommer Alternativet til at køre kampagne netop for at finde kandidater. Se mere her https://alternativet.dk/vaer-med/stil-op
Skulle I have spørgsmål så kan jeg altid kontaktes enten på denne mail eller tlf 51807550.

Og så til noget helt andet :slight_smile:
D.11.januar kan du nemlig komme i biografen sammen med Alternativet Syddjurs - og en række andre partier og organisationer på Djursland.
Vi er gået sammen om at vise filmen “Landbrugets Natur” der er instrueret af Isabelle Denaro som det også er muligt at møde i forbindelse med visningen af filmen. Så skynd dig at købe billetter - og tag endelig din nabo med. Det er en vigtig film! Se mere på det vedhæftede.

Næste åbne bestyrelsesmøde er torsdag d.30.januar - her er alle som altid velkomne. Der kommer mere info om sted og dagsorden efter nytår,

Så er der vist kun tilbage at ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

På bestyrelsens vegne
Forperson
Mette Foged