Frøposer med karse som reklameartikel / give-away?

Jeg så på et tidspunkt på wiki, at der har været en printskabelon til en frøpose med en tekst i retning af:
“Lad de grønne idéer spire”
Den blev så vidt jeg ved brugt i valgkampen op til FT valg.
Desværre kan jeg ikke finde det længere.

Er der nogle der kender til det?

Jeg synes, at det kunne være en billig og miljøvenlig måde at reklamere for Alternativet op til KV17, måske “krydret” med noget lokalt passende tekst og selvfølgelig også et stort grønt Å påtrykt.
Man kunne printe dem selv og fylde poserne med økologiske karsefrø eller lignende.

Jeg ville høre, om skabelonen stadigvæk findes et sted, før jeg opfinder den dybe tallerken igen.

Grønne hilsner
Kirsten

1 Synes om

Det er da en hamrende god idé. Jeg har fundet billige frøposer uden tryk på eBay
http://www.ebay.com/itm/100x-plain-manilla-envelopes-ideal-for-school-trip-dinner-money-seeds-or-crafts-/142096027901?hash=item21159550fd:g:I24AAOSw6kxXIKlg

Kunne man købe sådan nogen og så styre printeren til dem?
Til haven købte jeg i år et kilo spinatfrø. Det er billigt i de mængder.

Vil kan vel gå sammen om indkøb? :slight_smile:

1 Synes om

Det er en mulighed, dog vil jeg nødig bestille noget i USA… Hellere lokalt, hvis muligt.

Fordelen ville være, at man kun skal printe og fylde frø i, man undgår klip og klister-arbejde…

Og ja, fælles indkøb vil sikkert være en fordel.

Ja nu har jeg så ikke fundet noget lokalt. Disse fra bagindien koster 170 kr for 500 stk., fragtfrit.

Så kommer der dansk porto på når jeg skal sende til dig, medmindre vi begge bor i Midtjylland :slight_smile:

Kom til at tænke på om ikke kuverter solgt i DK er indkøbt i Østen?!
Og tænkte også på om man skulle printe en label i stedet for på posen. Så kan man printe på hvid baggrund for at få de klareste farver?!?!

Det er en mulighed. Men kan man printe med farver på labels?

Jeg prøver dog stadigvæk at finde frem til de oprindelige poser, der må være nogle der ved noget??

Ja man kan både med sort og farve. Men det skal være almindelige etiketter fra avery, ikke de varmeetiketter som bruges af firmaer. Det vil være fint om du kan finde de andre, så er der noget at vælge imellem :slight_smile: