Franciska er tilbage

Kære medlem

Da flere af jer har spurgt til Franciska, vil jeg blot orientere om, at hun er tilbage på Christiansborg. Hun deltager i Alternativets gruppemøde senere i dag.

Vi glæder os til at fortsætte samarbejdet for en grøn og bæredygtig fremtid. Mere information følger.

Med venlig hilsen

Helene Liliendahl Brydensholt, gruppeforperson

4 Synes om

En god besked at få hertil morgen. Vi arbejder for vores jord, demokratiet og livet.
Knus og med udsigt til mere lys og forår.

1 Synes om

Ja da! Livet - også i vandet, måske er det alligevel godt, at være “Fisk”…

Med endnu et velkommen tilbage knus

Kærlig hilsen
Gunhild

Den dejligste nyhed i dag. Velkommen tilbage :green_heart:

Velkommen tilbage Francisca. Glæder mig til at høre hvorfor du var nød til at stemple ud et par måneder.

2 Synes om

At stemple ind og ud kunne man i industrisamfundet…Og det følger jo tankegangen i New Public Management, men det er vel ikke den værdi, at vi søger Alternativet…

Derimod søger jeg indsigt i den politiske magtfordeling…
mht. at kunne køre på frihjul som politisk leder? På et tidspunkt bliver man jo nødt til at geare cyklen, hvis man ønsker at komme med op over bjerget og vise vejen…

Og jeg glæder mig til at se, hvad den gearing kommer til at bestå af. For den skal gøres!

Og det gjorde du virkelig overbevisende Franciska i går på Dr 2.
Jeg lagde især mærke til argumentationen om, at de europæiske landbrugstraktorer er i et jerngreb… Altså et landbrug, som er støttet med mange, mange penge…som gør, at de har svært ved at vælge en anden og naturvenlig vej
Tak for det det Rosenkilde
Kærlig hilsen
Gungild :green_heart:

Hej Knud. Franciska var væk i 3 uger i januar, det var ikke “et par måneder”

1 Synes om