Forsvarspolitik

Hej allesammen, jeg har et input til alternativet. Jeg er klar over at jeres politiske holdning er svævende ovre i venstrefløjen, det at den ligger der er fr mig en god ting fordi at det afspejler flertallets holdning i Danmark, men jeg ved også at venstrefløjen går meget hårdt mod militæret. Det er for mit vedkommende ikke en god idé. Fordi vi lever i en meget voldelig og oprørt verden, skal vi vise at vi er i stand til at forsvare os selv, meningen heri skal dog ikke vær at promovere krig og vold. Meningen skal være at kunne afvise Rusland og USA if need be, fordi vi ikke kan styre en krop uden muskler. Det at skære ned på forsvaret, er ikke det samme som at skære ned på krig. Sæt hellere nok penge i militæret til at det er toptunet, for derefter at trække Danmark ud af samtlige møgkrige i Mellemøsten. Når Danmark samtidig har et stærkt forsvar vil USA faktisk have brug for os, hvilket betyder indflydelse. Den indflydelse kan Danmark bruge til at opfordre til nedrustning af atomvåben mm.
Det er tid til at stoppe oprustningen af atomvåben. Nord Korea har til Info lige udført en prøvesprængning mere, Rusland har bygget 40 missiler med 10 atomsprænghoveder hver og USA har bygget 230 taktiske atomvåben til såkaldt “bekæmpelse af terror” Nok er Nok!!!
Men igen, kræver indflydelse muskler, det kan Danmark ikke få med en hær der ikke har råd til benzin.

1 Synes om