Facebook reference-workaround

Man kan ikke længere link-henvise Facebook, så her er Dialog/“Facebook reference-workaround”.

“Øhhh … så hvad er det; det her betyder?” Jo, førhen kunne man tage sit opslagslink fra vores egen ‘Alternativet 2.0’ gruppe, og paste det ind, som svar, i et andet medlems opslag. Det er noget som “Mammon” Zuckerberg har sløjfet (og ja, undrer mig stadig ekstremt over, at han og aktionærkredsen ikke kan nøjes med pengene, men klæber sig til monopollignende magt … i stedet for at uddelegere til en bestyrelse for hvert kontinent). Og så kan få ansats-udvalgte ‘Papegøjer’ recitere, hvad Zuckerberg har bestemt (uden selv at have nogen som helst indflydelse) … kan nævne den danske Facebooktalsmand for Norden ved navn (men vil ikke udskamme, i ordentlig Å-ånd, og/eller lave dette personangreb) … … som i et klassisk eksempel for den nuværende kapitalisme; er han ansat for sine egne penges skyld og IKKE for din / Facebooksbrugernes.

Jeg lægger selv ud med et eksempel omkring Dorte Fløjgaards eget opslag, hvor jeg henviser til et relevant link herunder.

Hej Dorte (skrev en besked om det). Ifbm dit eget opslag "På en stille snefyldt morgen falder jeg over et interview med Mickey Gjerris som omhandler det at klimaskamme sig - eller ikke klimaskamme sig.

Sikke en super god vinkel på debatten - jeg flyver og jeg skammer mig … fordi jeg føler jeg kan gøre det bedre. etc. "

Ja så er der her et et Facebooklink/screendump til 2.0, jeg synes du skal læse: