EU plakater hentet og fordelt / FT valg afventes

Kære Lejre Alternativister.

Tusinde tak for jeres indledende tilbagemeldinger og tilbud om hjælp. Valgknappen blev jo så ikke trykket i dag og den helt store plakatophængningsaktivitet er dermed udskudt i første omgang
Herudover har Odsherred ønsket også at få plakater og vi afleverer derfor 14 ud af de 30 plakater til dem.
De resterende 16 plakater hænger vi så op fordelt som 6 i Hvalsø og 10 i Lejre. Herudover har jeg en masse af de små “Der er også alternativet plakater” liggende som jeg vil hænge op hist og pist de kommende dage. I er også meget velkomne til at hente en stak af disse hos mig på adressen Melissehaven 9 i Hvalsø.

Der vil dog IKKE være behov for at mødes Jens Falk Jensen i Lejre i morgen, men Løkke kan jo nå stadigvæk nå at udskrive valg til den 26,maj helt frem til tirsdag og vi kan derfor meget hurtigt få behov for at få opstillet en række plakathold og en potentiel plakatophængnings aktivitet kan derfor ske igen næste weekend, dvs. lørdag d,11.maj .

Så meld derfor gerne tilbage, hvis du potentielt kan eller vil hjælpe. Det behøver ikke at være et stort arbejde, bare vi er mange nok.

Alt for nu og god weekend !

på vegne af Alternativet Lejre, EU og folketingskandidaterne m.fl.
Carsten Teichert, forperson
tlf. 27 51 81 37