En ny psykiatri baseret på en bred vifte af terapiformer

Det er sådan at det den etablerede psykiatri kalder en psykose, behandles med giftig psykofarmaka. Samtidig ved man IKKE, hvad en psykose er. En psykose er vores egen indre læge, der forsøger at finde og løse vore psykiske problemer. Psykiatrien og psykologien i Vesten interesserer sig kun for psyken efter fødslen; men den starter allerede i fosterstadiet (Stanislav Grof; “Fremtidens psykologi”, ISBN 87-21-01575-9, Borgens forlag 2001), og udvikler sig så resten af livet. Grof har udviklet HOLOTROPISK VEJRTRÆKNINGSTERAPI, som praktiseres i Danmark; men der findes jo masser af andre udmærkede terapiformer. Vi skal ihvertfald have indført at psykofarmaka kun bruges til at komme i kontakt med patienten. Den giftige psykofarmaka dræber hvert år adskillige psykiatriramte. Direkte eller indirekte. Jeg tilhører selv gruppen af såkaldt normale, og har min viden fra GALEBEVÆGELSEN siden 1979. Har vi en gal gruppe i Aternativet? Hvis ikke kommer jeg gerne til København eller Århus og opretter den. Gal hilsen, Frederick

Psykofarmaca kan ikke bruges til at komme i kontakt med alle de du kalde patienter. Tværtimod, for har du først været udsat for at blive påtvunget psykofarmaca, er du allerede så medtaget, at det kan tage lang tid at genvinde såvel sundhedstilstand og tillid. Men du har ret, at for nogle af os, er medikamenter det værste du kan påtvinge os, og jeg må indrømme , at jeg har været forundret i mange år, over de egentlig ret mange , som offentligt har tilkende givet at de oplever ,at psykofarmaca har gavnet dem.
Hvad vi har brug for, er en lovændring, som forbyder tvangsmedicinering, og den dag en politiker, åbent tør få det gennemført,da har vedkommende mit kryds ved valget.
Vi mennesker er tydeligtvis vidt forskellige, og mener folk de får det bedre af medikamenter, vil jeg ikke forhondre dem, men jeg vil saft suseme, resten af mit liv, holde fast i retten til, netop ikke at blive påtvunget stoffer som har, for mig , og angiveligt også for mange, mange andre, en direkte skadelig og livstruende virkning.
Noget helt andet er ,at tvangsmedicnerde i psykiatrien ikke beskyttes af grundloven, idet ingen har ytringsfrihed, så længe de ligger i en seng, aldeles uden bevidsthed, efter atvære påtvunget medicinske stoffer, ved hjælp af dybt traumatiserende overgreb , fra de ansatte i psykiatrien.
Jeg er enig i , at der i de fleste tilfælde skal tilbydes helt andre redskaber, og at den sygeliggørelse som foregår, og jeg er dybt chokeret, over at ansatte i psykiatrien fortsat forsvarer de anvendte metoder, skal ændres øjeblikkeligt.
Det er et sort, sort kapitel, i Danmarkshistorien. Og vi er nu i 2016.!!!

Hvis de mennesker der arbejder i psykiatrien vil gøre noget positivt, skal de lære at skelne, gå imod autoriteternes løgne og bedrag. Jeg taler udfra egen personlige erfaringer, og kan ikke tale på alles vegne, for jeg er ikke dig. Jeg alene, er mig.!

Hvis mennesker reelt er farlige, skal andre beskytte sig, men jeg kender mange mange eksempler på fejlbehandlinger i psykiatrien, baseret på diagnoser ,« givet på samlebånd», tiltrods for så store åbenlyse, individuelle forskelle individer imellem, at jeg kun kan tænke : « Alt for mange har lukket af for evnen til at forstå andres situation, måske fordi de tjener penge på det, eller bare ikke er intelligente nok.

Hej Susanne, Jeg vil gerne korrespondere med dig. Jeg er med I
Galebevægelsen siden 1979. Venlig hilsen , Frederick. email:
frederickchristian.dietrichsen@gmail.com

Venlig hilsen,

            Frederick

            Telefon : 75250900

            Adresse:

            Mosbølvej 2, Strellev

            6870 Ølgod

Den 6. april 2016 kl. 12.25 skrev Susanne Svendsen <
webmaster@alternativet.dk>: