En information og viden MF tak

En information og viden MF tak

Jeg vil gerne, middel klasse dansk kvinde og mand på borgen. Phd studenrende gode unge menneske, med skole-gang 20 år eller flere… Og såå dansk kvinde og mand med 9 år skolen og et liv… Et forenings-liv, arbejds-liv og et familie - liv, med de informationer og viden.

De information og viden mangler flere medlemmer Folketinget valgte til erhverv, medlem Folketinget. Klart og tydeligt mangler ift. opgave, arbejdet Folketinget tillid - hverv…

Phd. studerende og færdigt med skole og uddannelse 28 - 32 årige. Okay men hr og fru Danmark en afsluttet 8. el- 9. klasse med arbedje siden alder 12 - 14 år. Og forenings-liv, fanilie-liv og arbejds-liv borger er der IKKE mange af valgte Folkeinget tænker jeg.

Ned på jorden - type, fornuft mennesket er manglende Borgen. God Dag! Jan

1 Synes om

MF valgte dvs. det er vigtig ift. at få lov-regel omkring f.eks. en borgerløn. At MF medlemmer Folketinget, har info. og viden. Teorien fortæller, at valgte har info. og viden… Men forenings-liv, arbejds-liv og familie-liv info. og viden har et flertal MF IKKE år 2018. Statsministeren hr. Lars Løkke Rasmussen er et eksempel på mangel info. og viden tænker jeg… Men en rolle en liberal konservative arbejder Anker Jørgensen Socialdemokrat spillet af Lars Løkke. Et spil, kolde pizza og varme fad øl bamser manden. Et magt - menneske tænker jeg… Men da godt spillet rolle, en folket - mand. Og En God Søndag Hilsen.