En hilsen til alle i lokalkredsen Skanderborg

Kære medlemmer i Skanderborgkredsen
Jeg har svært ved at finde ord for de begivenheder, der har rystet vores lille parti så voldsomt.
I har nok fulgt med i sagen i medierne, og det vil derfor ikke give mening at jeg forsøger at komme med et resume. Jeg ved heller ikke hvor jeg skulle begynde eller ende.
Fakta er, at vi nu står med en ny politisk leder som medlemmerne med stor opbakning har valgt. Vi står pt. Med et folketingsmedlem samt 17 byrådsmedlemmer og 3 regionsrådsmedlemmer.
Derudover står vi med lokalforeninger og storkredse rundt i landet.
Vi er her endnu. Bestyrelsen i Skanderborg bliver og vi er klar til trofast at arbejde for Alternativet.
For mit eget vedkommende kan jeg sige, at hvor andre melder sig ud, så melder jeg mig mere ind.
Jeg tror stadig på, at dette kan vendes og vi kan komme igen. Ikke som det samme Alternativet, men måske noget lige så godt eller bedre.

På vores årsmøde blev valgt 3 byrådskandidater og 1 aspirant til byrådskandidat. Lokalpolitik er ofte noget andet end landspolitik. Vi håber, at vi her lokalt kan påvirke de temaer der skal op i valgkampen til KV 21 og at vi får mindst 1 mandat i byrådet i næste periode.
Desværre har Jesper Arbo Frederiksen, der er Miras 1. suppleant forladt Alternativet og har meldt sig ind hos Socialdemokraterne. Det betyder, at skulle Mira af en eller anden grund forlade byrådet, kan vi miste vores mandat, hvis Jesper ønsker at indtræde. Det håber vi ikke sker.

Jeg håber at du som medlem har lyst til at blive og give din opbakning. Vi har brug for al den opbakning vi kan få nu. Da 4 folketingsmedlemmer gik, tog de ca. 80% af de økonomiske midler til folketingsarbejdet med sig. Det siger sig selv, at det gør arbejdsforholdene svære. Derfor har jeg været inde på min profil på AlleOs og har øget betalingen på mit kontingent. Så til de som har økonomiske midler til at give et større kontingent, vil jeg gerne opfordre til at overveje dette.
Vi vil i løbet af foråret lægge op til mere samarbejde med de frivillige, der måtte ønske det. Så overvej allerede nu, om du har lyst til at give dit bidrag (stort eller mindre) som frivillig.
Det var alt for nu. Kærlig hilsen Hanne Stender Damkjær, forperson.

6 Synes om

Dette er et genialt økonomisk værktøj, som styrker Alternativet og fællesskabet!

Kh.
Kasper, Aarhus.

1 Synes om