Ekstraordinært årsmøde d. 27. september

Kære medlem af Alternativet København

Så er der en uge til vores ekstraordinære årsmøde, hvor vi skal have fundet to bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter.

Følgende har meldt sig på banen:

Lars René Petersen :green_heart:

Jeg hedder Lars Petersen, og bor med min kone og to børn i en gammel villa i Valby. Jeg er rundet af den jyske muld, tilsat en god portion af resten af Danmark. Min baggrund spænder fra det håndværkspraktiske til det akademiske – med et brændende hjerte for velfærdsinnovation samt iværksætteri med flere bundlinjer end blot den økonomiske. Jeg har været aktiv i Alternativet af flere omgange – bl.a. blev Valby Bydelsforening stiftet i vores stue. Og frem til januar i år var jeg i bestyrelsen i Alternativet København. Jeg stiller op igen for sammen med andre gode kræfter at være med til at kæmpe for at løfte partiet eftertrykkeligt ind på Københavns Rådhus.

Venligst,
Lars René Petersen

Stillere:
Rikke Schlosser
Ulla Manel Berghagen
Ida Blinkenberg Lidell
Magnus Haslebo
Martin Boserup


Sofie Boje Groth :green_heart:

Jeg ønsker at stille op i bestyrelsen i KBH den 27. Sep.

Stillere:
Ulla Manel Berghagen
Rikke Schlosser
Ida Blinkenberg Lidell
Magnus Harald Haslebo
Martin Boserup


Jon Oppfeldt-Jackson :green_heart:

Med dette brev ønsker jeg – Jon Oppfeldt-Jackson - at opstille til valg til bestyrelsen for Alternativet København onsdag d. 27. september 2017.

Motivation: Gennem det sidste år har jeg, som kampagneleder med mandat fra bestyrelsen i Alternativet København, arbejdet sammen med to bestyrelser for netop Kommuneforeningen København om forberedelse af Alternativet Københavns kommunalvalgkamp. Nu går vi ind på opløbssiden og med to måneder tilbage inden valget, giver det for mig rigtig god mening at binde den frivillige kampagneorganisations arbejde endnu tættere sammen med bestyrelsens arbejde. På den måde bliver arbejdsgangene kortere og der er mulighed for hurtigere omstilling af organisationen og mindre risiko for misforståelser. Det skulle også helst betyde, at menige medlemmer og andre frivillige, bestyrelse, kandidater og kampagneorganisation får endnu lettere ved at skabe fælles resultater og en flot kampagne de sidste måneder.
Når valget er vel overstået, vil jeg også gerne, frem mod det ordinære årsmøde i februar, være med til at skabe rammen for, hvordan vi evaluerer på processen omkring kommunalvalget.

Mange hilsener
Jon Oppfeldt-Jackson

Martin Boserup
Rasmus Blomqvist
Martin Paludan
Peter D. Horner
Louise Angelo


Karen-Maria Stubager – ønsker at opstille som suppleant :green_heart:

Jeg vil gerne stille op som suppleant til bestyrelsen på det ekstraordinære bestyrelsesmøde d. 27/9.

Mine fem stillere er:
Ulla Manel Berghagen
Rikke Schlosser
Ida Blinkenberg Lidell
Magnus Harald Haslebo
Martin Boserup


Vi håber på at se så mange af jer gode alternativister som muligt til en hyggelig aften i Åbenrå.
Tilmelding :green_heart:

Alt det bedste
Bestyrelsen
Alternativet København