Ekstra nyhedsbrev fra HB´s forperson

Trine Aslaug Hansen genopstiller ikke som forperson.

Kære medlemmer af Alternativet

Til alles orientering har jeg besluttet ikke at genopstille som forperson for Hovedbestyrelsen på landsmødet 11. - 12. maj 2024.

Jeg er meget taknemmelig for den tillid I har vist mig i den tid der er gået og dermed, at jeg har haft muligheden for at gøre mit til at hjælpe vores parti og organisation gennem en udfordrende tid. Det er min vurdering, at vi nu står et meget bedre og stabilt sted, og at det er tid til at andre kræfter tager over og bringer os videre frem og ud i verden.

I morgen, tirsdag d. 9. april kl. 19-20, inviterer HB til åben spørgetime online, hvor alle kan stille spørgsmål til, hvad det kræver at sidde som forperson og som menigt medlem af Hovedbestyrelsen. Man er også velkommen til at ringe til mig, hvis det passer bedre.

Link til mødet har du her: meet.google.com/uvt-aizd-ouw

Kærlig hilsen
Trine Aslaug Hansen
Forperson for Hovedbestyrelsen
Alternativet
Mobil: 30138008
Mail: trine.aslaug.hansen.hb@alternativet.dk

2 Synes om

Kære Trine
Hvor har du gjort det utroligt godt. Du har været i spidsen i en periode med mange udfordringer…men du har med stor ihærdighed og ambition om at være respektfuld og alligevel handlekraftig både udviklet organisationen og medlemmernes deltagelse i det politiske udviklingsfelt. Jeg har hele vejen været glad for din indsats og din personlighed som forperson. Tusind tusind tak for indsatsen. Kh. Carsten Borup

Kære Trine :green_heart:
Ja, tusind tak for din ihærdige og flittige indsats på de indre linjer i Alternativet. Det er en vigtig funktion, som du har givet energi. Jeg ville gerne, om du måske ville beskrive mere konkret, hvad du oplever, at du har flyttet helt konkret i Alternativet. Hvad er du allermest glad for at have gjort som forperson i Alternativets Hovedbestyrelse?

Kærlig hilsen
Gunhild