Efter valget

Kære Rasmus Nordqvist
Jeg er vild med din lancering af “Projekt 2030” :slight_smile: Du har så inderligt ret i, at danskerne skal have et billede på en masterplan over hvordan er det så vi får mulighed for at leve, når vi er ved at omstille det hele til et bæredygtigt, ansvarsfuldt, næstekærligt, humant, godt, grønt liv. -I vores lille smørhul i verden - såvel som til inspiration over hele kloden. TAK, Rasmus, for dit visionære klarsyn (også) i dén henseende. :green_heart:

Og så vil jeg sige - her Lørdag aften d. 1/2, hvor valget til PL netop er blevet afgjort:
Det ærgrer mig SÅ meget, at div. kommentatorer ikke forsøgte at nuancere dit såkaldte “nederlag”. For jeg er 100% overbevist om, at rigtig mange har undladt at stemme dig hele vejen til PL, ene og alene af den grund, at vi ikke kan undvære noget som helst af din fantastiske arbejdsindsats som politisk ordfører på Borgen.

Dér skal du nemlig blive ved med at skabe yderligere stor respekt om Alternativets parlamentariske formåen, og så må en anden (Josephine :pray:) kaste en masse arbejde efter at revitalisere bevægelsen.

Tak, Rasmus, for din kæmpe indsats. Og… Go - go - go :green_heart:

18 Synes om

Kære Rasmus
Læs ovenstående - Jeg kan ikke formulere det bedre, og jeg har brug for nogle der som især dig, kan gøre mig stolt af at være i Alternativet.

4 Synes om

Jeg er også meget enig, og vil tilføje at vi var flere der stemte på Josephine ud fra den præmis og du fortsatte med at styre tøjlerne så flot inde på borgen. En god arbejdsfordeling. At du, Rasmus, ikke blev valgt som PL er ikke et udtryk for at vi ikke bakkede dine ideer op. Jeg tror de fleste synes 2030-planen er spændende, og glæder sig til at arbejde med den. Jeg vil inderligt bede dig om at genoverveje at blive som politisk ordfører. Lad nu være med at spænde ben for det momentum I har skabt på Borgen, og giv samarbejdet med ny PL en chance.

7 Synes om

Her er mine tanker om valg af pl. Tror mange var bange for, at det inde på borgen ville blive en lille lukket gruppe. Og det skulle åbnes op. Hvis man kigger på hvordan stemmerne faldt, fik dem uden for borgen mange stemmer.

2 Synes om