Dialog med Karoline Lindgaard - national kandidat for Alternativets Unge til EP-valget

Hvis du har lyst til at møde mig digitalt, så deltag i dette online event tirsdag d. 12. marts kl. 16.30-17.00.

Ordet er dit, og jeg svarer så godt, som jeg kan! :studio_microphone:


Jeg har fået æren af være blevet valgt som Alternativets ungekandidat samt som nr. 2 på listen til Europa-Parlamentsvalget søndag d. 9. juni 2024 :eu:

Mine mærkesager er blandt andet:

:green_circle: Klima, landbrug og natur: Landbrugsstøtten skal gå til plantebaseret, regenerativt, økologisk landbrug, og mindst 30% af EU skal være vild natur.

:green_circle: Ligestilling og minoritetsrettigheder: Styrkelse af ligestilling, kvinders rettighed til abort samt beskyttelse af LGBTQIA±personers rettigheder.

:green_circle: Ungdom og ulighed: Sikring af kvalitetsuddannelse på tværs af EU, unge iværksættere samt unges mulighed for at købe bolig.

Du kan lære mig lidt bedre og kende samt læse nogle af mine artikler i nyhederne på min hjemmeside:

https://www.karolinelindgaard.dk/


Alternativets EP-kandidater er opstillet i hele landet, og du kan derfor stemme på alle kandidater på tværs af landet.

Klik på det følgende link for at deltage i videomødet:

alt

Vi ses.
Kh.