Dialog-dovne Alternativister

Tak for den velmenene opsang Troels, er ganske enig og vil prøve at virkliggøre det.

9 Synes om

Du har helt ret - jeg skal gøre mit bedste :slight_smile:

8 Synes om

Velkommen til Dialog, Carsten :slight_smile:

3 Synes om

tak for reminderen Troels! <3 du har ret :slight_smile:

7 Synes om

Sådan Troels, det var lige hvad vi doven-røve havde brug for at høre… :joy::joy:
Jeg vil skrive mere herinde nu og dele på fjæsen…
God mandag!

7 Synes om

Og hvis det er likes man gerne vil have - har du lige bevist at man kan få 18 på ca. to timer :slight_smile:

Helt enig i din opsang :slight_smile:

6 Synes om

Jeg er meget enig og en af dem der dagligt debattere på Twitter men meget lidt på Facebook og vil sparke lidt til mig selv, det er alt for længe siden jeg har skrevet her ! Så tak for sparket

6 Synes om

Og nu har jeg downloadet app’en Discourse, der giver nemt adgang direkte fra min mobils home screen.

3 Synes om

Kære Troels
Tak for din opfordring og helt relevante opsang. Lad os nu vise, at vi formår, at gøre det åbenlyst rigtige.
Kh Margrethe

6 Synes om

Trængte til et skub, og bær så lige over hvis der bliver kludret lidt

9 Synes om

Alt har en læringskurve og der er god plads til kludren :green_heart:

6 Synes om

Nu skriver jeg lige her, som måske er et lidt forkert sted. Jeg havde forberedt mig på digital afstemning mange dage i forvejen, fået gennemtrumfet tidsændring af en begivenhed for at være klar på det rigtige tidspunkt - og så duede det ikke! Tænk, jeg skulle have været meldt til kl 12 - det stod med småt et eller andet unseeligt sted.

Men ellers tak, Troels. Jeg vil øve mig i at hoppe herind og finde ting, jeg kan tale med andre om. Jeg skal nok få det lært. Håber jeg.

3 Synes om

Helt sikkert. Og folk som regel søde til at hjælpe.

Bruger du smartphone kan evt downloade app’en Discourse som giver nem og enkel adgang til dialog.

3 Synes om

Er det Discourse eller Discord? Kan ikke finde førstnævnte…?

Det er Discourse - hvis det er appen fu gerne vil have, hedder den DiscourseHub

3 Synes om

Det her skriv er fandme noget af de bedste, jeg har læst længe i Alternativet, Troels. Tak for det. :slight_smile:

Jeg vil gøre som du skriver og tænke på Dialog først, når det kommer til Å-sammenhænge. Og ikke svare lige så ofte og hurtigt på Facebook, hvis jeg bliver tagget, som man nogle gange kan komme til.

Og så vil jeg prøve at gøre Dialog bedre som platform. Har startet en tråd til formålet, hvor vi kan samle ønsker. Byd endelig ind, hvis I har idéer eller smertepunkter:

9 Synes om

I de år jeg har været medlem er det først nu, der er kommet rigtigt gang i dialog. Det er så fedt :grinning::green_heart::green_heart:

6 Synes om

Yes - vi gør det - NU

5 Synes om

Wou, dejligt ligefremt, ja lad os støtte op

Hvis det er svært er der en meget nem løsning:
@DeleteFacebook