Det sker i Østjylland!

Kære Østjyske Alternativister,

I dette nyhedsbrev kan I læse om den kommende tids planlagte aktiviteter i Storkreds Østjylland. Derudover kan I finde referat af vores årsmøde d. 29. september og dertil hørende dokumenter og beretninger. Sidst men ikke mindst kan I læse om konstitueringen i den nye storkredsbestyrelse.

Først lidt information om kommende aktiviteter:

De tre Bundlinjers turné
I morgen mandag. d. 22. oktober skal vi snakke politik! Her vil miljøordfører og ordfører for grøn omstilling Christian Poll og socialordfører og beskæftigelsesordfører Torsten Gejl lægge op til debat om de tre bundlinjer. Det foregår i Globus1, Gudrunsvej 3A, 8220 Brabrand fra kl. 17:00 - 20:00.
Du kan se mere om arrangementet her: AlleOS og her: Facebook.

Det er naturligvis helt gratis at deltage og du må gerne tage dine venner med. Man behøver ikke være medlem af Alternativet for at være med.

Ekstraordinært opstillingsmøde
Det er på torsdag d. 25. oktober fra kl. 19:00 - 21:00 på Dokk1, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C.
På opstillingsmødet skal vi vælge 4 nye folketingskandidater, vores nye spidskandidat, samt stemme om opstillingsrækkefølgen. Det er muligt at stemme digitalt, hvis man er forhindret i at møde op.

Du kan læse mere om opstillingsmødet her: AlleOS
Du kan tilmelde dig digital afstemning her: AlleOS

Afskedreception for Josephine Fock

Kære Alle

Jeg vil rigtig gerne have mulighed for at sige ordentligt tak og farvel til jer alle sammen.

Du inviteres derfor til vores lokaler i Jægergårdsgade 164 A, 1. sal mandag den 29. oktober kl. 17 - 19, hvor jeg vil være vært for et arrangement.

Jeg glæder mig til at se så mange som muligt fra hele Østjylland!

Kærlig hilsen Josephine

Du kan se mere her: AlleOS og her: Facebook


Nyt fra storkredsen:

D. 29. september blev der holdt årsmøde i Storkreds Østjylland. Samme dag var der også opstillingsmøde for valg af EP-kandidat.

Ny EP-kandidat
Jørn Grønkjær Jensen - du kan lære Jørn bedre at kende her: AlleOS og her: Facebook¨

Ny storkredsbestyrelse:
På et møde mandag d. 1. oktober konstituerede den nye bestyrelse sig som følger:

Mads Damgaard Mortensen: tovholder for vedtægts relaterede aktiviteter og spørgsmål
Trine Aslaug Hansen: tovholder for medlemsaktiviteter
Juma Nellemann Kruse: tovholder for ekstern kommunikation
Tatiana Grujevsky: tovholder for intern kommunikation
Pet Petersen: tovholder for kandidatarbjede
Anders Mikkelsen: Kasserer, tovholder for økonomigruppen
Thomas Quist Mortensen: Næstforperson, tovholder for lokalkredse
Sandra Bjerre Nielsen: Forperson

Hvis du ønsker at komme i kontakt med bestyrelsen opfordrer vi til, at du bruger besked funktionen på AlleOS. Vi er naturligvis også til rådighed på mail og telefon ved behov.

Du kan finde årsmødereferat, beretninger, opdateret regnskab m. budget mv. her: Årsmøde 2018
Beretning fra vores regionsrådsmedlem Rasmus Foged kan du se her: Videoberetning


Det var vist alt for denne gang :green_heart:

Med ønsket om en masse god grøn energi og kærlighed til jer alle,

Bestyrelsen i Storkreds Østjylland