Det Er Ikke Mit Danmark!

"Det Er Ikke Mit Danmark!
Politik ift. ældre og ældre syge, betyder alt for mig. En + 50 år mand søn, en tidligere
ansøgende aflastning ældre syge kræft syge, demente. Min far er bl.a. ikke ok iorden…
Men år 2018 på 20. år liberal konservative politik, nu med støtte parti DF. Venstre støtte -
parti Dansk Folkepartiet og Venstre. Men vores god Socialdemokratiet konkurrence - stat,
politikken er hel den samme, tænker jeg… Hvordan Er Danmark Blevet Et Ikke Etisk Og Ok
** Iorden Ift. Ældre Borger Land ? Det Er Ikke Mit Danmark år 2018 tænker jeg højt og**
** tydeligt… Jan !**

1 Synes om

Jeg er så enig , og jeg har selv oplevet det på tæt hold med min farfar. Vi måtte hjælpe ham til det sidste for ellers lå han i sit eget…! Jeg kan se at der er flere ældre idag der ikke har lyst til at blive gamle i dk fordi de ender på plejehjem hvor de ikke må bo sammen med deres mand, og de skal flyttte fra hinanden når de får pension for ellers bliver de trukket i pension. Ældre der har kæmpet for Vores velfærdssamfund som det var meningen vi skulle passe på og respektere, så istedet svigter vi de gamle, dem vi faktisk bør takke for alle de friheder vi til stadighed har idag, indtil det også bliver lavet om fordi uha det kunne jo støde nogen jeg ytrede mig eller det kunne støde nogen jeg bader nøgen på stranden. Hvor er vores Danmark? Hallo hvor blev der af vi danskere kunne leve frit uden at skulle frygte at være os selv eller skulle frygte at vi bliver trukket i penge /kontanthjælp hvis ikke vi gør som der bliver sagt ? Når man er syg er man syg. Vi skal have mere tillid ind i Danmark igen og mere tillid til de danske borgere altså os! Det må være en start.

  • Zandra Berthelsen (nyt medlem, men bestemt ikke ny meningsdanner)
2 Synes om