Den Alternative Højskole

Hej Peter!
Jeg har deltaget i 1. Den Alternative Sommerhøjskole, og var medarrangør på de næste 2 afholdte sommerhøjskoler. Den sidste måtte vi opgive pga. for få kræfter, men den blev afholdt af andre personer, på et mindre og billigere sted. Vi har en side på Facebook under “Den Alternative sommerhøjskole”.
Bedste hilsner fra Else Alliverti Kronman.

1 Synes om

De fleste folkehøjskoler har i dag stort fokus på bæredygtighed, m.m. og er særdeles åbne for gode forslag til korte kurser.
Men kurserne skal være åbne for alle voksne, overholde et bestemt timetal og en række andre formalia for at udløse startsstøtte, der kan nedbringe deltagerbetalingen.
se evt Højskoletyper - læs om de 7 forskellige typer af højskoler - Højskolerne

Med venlig hilsen Erik

2 Synes om

Prøv at se denne perle:

https://grundeisilkeborg.silkeborg.dk/Ejendomme-til-salg/Oustruplund

Er der nogen, som har en rig onkel? :joy:

Vi skal liiige hjælpes med at holde øjne og ører åbne til en anden gang :wink::green_heart:

Godt initiativ. Jeg vil gerne holdes med i loopet.
Det er første gang jeg er stødt på det, men det ser ud som om I er kommet langt med tankerne. Men vil gerne være med på et kommende møde, så kan jeg se dér om det giver mening at jeg kommer med mine idéer til grundlag for en sådan højskole. Har inputs til idé, målsætning, indhold og organisering.
Venlig hilsen Kåre
kwangel@gmail.com

1 Synes om

Kære Peter, så er jeg på herinde også … vil læse, kommentere og vende tilbage om emnets videre færd mm. :slight_smile:

1 Synes om

der er masser af muligheder indenfor de eksisterende højskoler

Med venlig hilsen Erik

2 Synes om