Cafeaften og Sommerfest

Hej Alternativister

Først tillykke til Esben Ingerslev, der i dag er blevet opstillet til Europa Parlaments valget til maj af Nordsjællands Storkreds. Dermed har vi Gribskov folk som kandidater til både folketing og europa parlament plus en i hovedbestyrelsen. Man må sige, at vi gør noget for sagen. Det er jo også lidt spændende med hele 2 valg indenfor det kommende år.

Dernæst. Vi havde en god kulturnat i Helsinge sidste fredag. Jeg har været med på alle kulturnætter siden 2015 og jeg oplever, at vi nu får en respekt, vi ikke havde i starten. Dengang fik vi mest himmelvendte øjne men det er som om vi nu er blevet anerkendt som et etableret parti. Dejlig følelse.

Uformel cafeaften på søndag d. 17/6 kl. 16-18. Stedet er flyttet til Cafe Sef, Østergade 31 i Helsinge. Ret tæt på apoteket. Byrådets dagsorden er ikke udkommet endnu, men et af punkterne er den endelige model for borgerinddragelse, som Susan fik vedtaget tilbage i november. Tak for den.

Sommerfest 27/6. Stedet bliver hos Ann i Ramløse og det sætter en grænse for deltager antallet. Hvis du ikke allerede er meldt til, så gør det nu og senest d. 17/6. Det gøres pr mail til clausann@mail.dk

God sommer. Jeg håber, at den bliver lidt mere normal end vejret i maj har været. For mig viser maj blot hvor meget det haster med at få den grønne omstilling. For mig er det en motivation for at give arbejdet i Alternativet en skalle mere.

KH
Thorbjørn

2 Synes om