Bestyrelsesmøde 1,11.17

Dagsorden til mødet 1.11. kl. 19.00 hos Teske,alias Esther Jørgensen i ØstergadeAlle er velkomne.

ALLE ER OGSÅ VELKOMNE TIL AT MELDE SIG TIL PLAKATOPHÆNGNING FRA SØNDAG DEN 30.10 OG FREMEFTER PÅ 40123674

NYT. Uffe kommer ikke til Ringkøbing Skj. i denne omgang, da vi ikke stiller til KV. Jeg fik en ide at invitere ham til køretur i Teslaen. Havde et billede med Uffe bag rattet, mig ved siden af og verdenspressen på bagsædet,
Men ak, Uffe har ikke kk.
Men vi tager den alligevel, det pynter lidt på hans CO 2 regnskab for denne tur der starter med fly…

3 piger og to drenge stiller op til RV. Vi har sideordnet opstilling i Å, men en skal stå øverst og det blev mig denne gang…
Kønskvoteringen mangler helt i bestyrelsen, 5 basser. Møderne holdes på skift , mad og betjening mangler ikke noget. Der diskuteres meget i bestyrelsen, Der gættes på: fra 5 til 10 valgte alternative til KV og RV. Optimismen har dog fået et lille knæk her 3 uger før valget. Så føles faldet ikke så dybt, hvis det skulle fejle.
Vi har besluttet at gå i valgforbund med de andre små partier og Socialdemokraterne efter invitation fra sidstnævnte. Her stiller Anders Kûhnau op til fornandsposten efter Bendt Hansen… Efter valget skal udvalgsposter og andre poster i diverse udvalg fordeles. Kampen/diskussionen er blæst i gang . kandidaterne har forsøgt at pege på tillidsposter vi finder mest alternativistiske. Psykiatri, egnsudvikling og primær sundhedstjeneste, (praktiserende læger, sundhedsplejersker, jordemødre og fysioterapeuter) har vores sympati og interesse. Sygehusbyggeri slugte 25 mia. kroner ved en bevilling i 2009. De små partier en Radikale, SF, Enhedslisten, Retsforbundet, og psykiatrilisten.
Blå blok kar vi ikke hørt noget til i den sammenhæng., heller ikke deres formandskandidat, Kissmeyer Nielsen, borgmester i Ikast.
Til dem, der er imod valgforbundet med ovennævnte skal jeg undestrege, - det er kun et teknisk samarbejde om at udnytte stemmer bedst muligt.

Dagsorden til bestyrelsesmødet

  1. godkendelse af referat

2 Orientering fra alle der har noget på hjertet. Jeg lægger ud.

3 Planlægning af møder herunder næste generalforsamling

4 Drøftelse af konstituering