Bedre overblik på Alternativet.dk

Der sker heldigvis en masse gode ting derude vedrørende vores parti, men tilsyneladende og desværre er det meget lidt af det, der bliver annonceret på Alternativets egen hjemmeside - Alternativet.dk. Det eneste, man i dag kan finde, er uforståelige “tweets” på forsiden, som meget sjældent giver nogen som helst mening.

Hvorfor ikke samle det hele ét sted - nemlig her på Alternativet.dk, så man kan få et overblik over hvad der bliver sagt og skrevet rundt omkring? Fred være med, at diverse medier bliver brugt, bare det hele så også bliver samlet her for overblikkets skyld - gerne så man også kan kommentere det uden at være bruger af facebook.com, twitter eller lignende.

F.eks. således at dette seneste:

https://www.facebook.com/676061179094769/posts/1349698905064323

også kunne findes her på Alternativet.dk. Jeg fandt det tilfældigt på jp.dk, ellers havde jeg aldrig hørt om det.

Vh. Nicolas

2 Synes om

Det er jeg fuldstændig enig i!

Alle væsentlige informationer, der offentliggøres i det lukkede, kommercielle, privatejede forum “Fjæsbog” bør da også gøres alment tilgængeligt for ALLE medlemmerne.

Som minimum på “AlleOs”

Det kan ikke være Alternativ politik at medlemmerne skal indvilge i at lade sig overvåge af Fjæsbog for at kunne modtage relevante politiske informationer.

1 Synes om