Årsmødehilsen fra Torsten Gejl til Syddjurs

Kære medlemmer i Syddjurs

Som I sikkert ved, er der årsmøde i lokalforeningen i Syddjurs på tirsdag kl. 19. Læs meget mere om selve årsmødet her.

Jeg skriver til jer, fordi jeg håber at I vil møde op og støtte vores aktive i Syddjurs, som har gjort et stort arbejde gennem lang tid. Ja, måske endda afløse dem et stykke tid i kampen for at nå i mål med et godt Folketingsvalg.

Siden i sommers er vi lige så stille steget i meningsmålingerne og hvis det fortsætter i samme tempo når vi 2% og dermed spærregrænsen i oktober.

Det kræver en indsats fra os alle sammen – stor eller lille – at overleve som parti og kæmpe videre for den bæredygtige omstilling som vi samlede os omkring og det håb, vi tændte hos hinanden.

Vi har fået en sidste mulighed for at bygge Alternativet som vi havde tænkt det og drømt det og det skal vi gøre alt for at udnytte. Danmark skal ikke miste sit grønneste parti.

Vi skal kickstarte valgkampagnen i Østjylland og jeg kommer selv til at gå forrest og jeg håber, vi får bygget et stærkt kandidathold, som arbejder sammen og skaber synergi ligesom i 2019, godt hjulpet af aktivister i hele Østjylland, ikke mindst i Syddjurs, som er Alternativets traditionelle kerneland.

Lad os sammen skabe et stærkt comeback til Alternativet og lad os holde valgaftenens gladeste valgfest for Folketingets bedste parti, når vi når så langt.

Vel mødt på tirsdag. Vi glæder os sådan.

Med venlig hilsen

Torsten Gejl

MF for Alternativet

Politisk ordfører