ÅRSMØDE i Alternativet Ringkøbing Skjern

Musk årsmødet i aften på Vestjyllands Højskole kl. 19.00 med fortale af folketingsmand, Rene Gade.

2 år er gået siden jeg tof initiativet til at invitere til stiftende generalforsamling på Rådhuset i Ringkøbing. Vi har siden haft 30-40 medlemmer, hvilket på siges at være ganske godt. Alternativet er (endnu) et storbyfænomen.
Regionsvalget i september 2017 gav også et ganske tilfredsstillende resultat. Unge Rasmus Foged fra Århus blev valgt og er kommet godt fra start. Der er flere velfungerende lokalgrupper, som hjælper mhttps://dialog.alternativet.dk/uploads/default/original/2X/d/dc329ced39c2b63be6dc7b6a96984ef129058dc0.jpged ham med at fordøje de omfattende dagsordener.

Der er to valg nærtstående, Folketingsvalget, som statsministeren alene betemmer over. Nye valgtricks skal læres enten hos Putin eller ved Cambridge Analysys. Tidspunktet for EU valget er sidst i maj måned 2019, Rekruttereing af kandidater er i fuld gang.
image

Vælgernes viden om alternativets politik tåler udbygning.
Her er et part logiske fir: Der er almindelig enighed om, at vi er et folk, der arbejder over gennemsnittet, stress myldrer rfrem overalt. Hvad er så mere logiske, end at sættet arbejdstiden ned.
Bliver du spurgt om Alternativets politik på et område, hvor du er blank,- så svar, her mener jeg det modsatte af Dansk Folkeparti. Det synes de fleste er lidt morsomt, og du vinder tid til at tænke dig om. På den måde markerer vi os længst muligt fra DF og du kan passende skifte emne.
Vi e imod køb af nye jetjagere. Skulle der være flertal for et køb, da vil vi have et par stykker på prøve og gerne sammenligne deres evner med fly fra andre fabrikker.
Leasingmuliheden bør undersøges.

Børge Sommer
Afgående forperson. her forsøgte jeg at indsætte et billede af Rene.