Årsmøde 2020 (jeg prøver lige igen)

Indkaldelse til ordinært årsmøde i Alternativet Østfyn

Kære medlemmer,

Endnu engang er det blevet tid til det ordinære årsmødet - sikke tiden går :slight_smile:
Vi i bestyrelsen håber, at I vil komme forbi og deltage til dette ordinære møde, og eventuelt overveje at stille op.
Vores år i bestyrelsen har alt i alt været stille og roligt, med fokus på at komme hinanden mere ved i bestyrelsen og holde den levende. Vi har hver især deltaget i det omfang vi nu kunne til andre arrangementer også. Og ikke mindst, så har Nyborg og Kerteminde kommune samlet sig under navnet Østfyn.

Nu er tiden igen kommet til det ordinære møde og vi vil derfor invitere dig til at deltage i denne begivenhed søndag d. 1. marts kl. 18:30 på Bastionen i Nyborg.
Der vil være kaffe og kage til mødet.

Dagsorden

1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetællere og referent(er)
3. Bestyrelsens beretning for foreningen
4. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse
5. Behandling af forslag fra medlemmerne
6. Valg af forperson
7. Valg til bestyrelsen
8. Valg af revisor(er)
9. Eventuelt

Ønsker du at stille op eller indsende forslag så skal det være bestyrelsen i hænde senest 16. marts. Det skal sendes på mailen oestfyn@alternativet.dk

Med håbet om at se dig,
Bedste hilsner fra
Bestyrelsen i Alternativet Østfyn

Ps. Jeg håber I kan bære over med at indbydelsen er udsendt en dag for sent, og så vil jeg blive meget glad hvis, mange af jer vil tilmelde jer på tlf. 20402010 så vi bedre kan disponere kage bordet. På forhånd tak.
Kærlig hilsen Kaj.