AMA Aternativets Milijø Agentur

AMA Alternativets Miliø Agentur : et frivillig Red Gaia Agentur (Agentur : Den danske ordbog: institution oprettet af en overnational (politisk styret) organisation til at beskæftige sig med bestemte områder fx miljø, energi eller rumfart).
Lavpraktisk : saml skidtet op efter miljøsvinene jævnligt, hold øje med “dit” område og raporter til rette instans hvis Gaia er truet.
Som AMA skal du committe dig til en rute , den lille del hvor DU! vil hjælpe Gaia med at holde hende ren og sund! Ruten skal du taste ind på et AMA- RensGaiaKort (som et løberute kort).
Kasser, rygsække og lysegrønne-handsker skal selvfølgelig være af bioplast/genbrugsplast og uddeles af AMA.
Jeg er selvudnævnt AMA-Agent 008.Ha´ha´, aktiv i marken og idè-mager . Men da jeg er i fuld gang med stort ombygnings-projekt mm. og frivillig i vores lokale købmandsgård , vil jeg ikke stå for at få dette fantastiske projekt udviklet,
En IT- kyndig til udvikling af AMA-Rens Gaia Kortet (Danmark som start) vil være en vigtig resource-person + en gruppe der kan skabe AMA søges!
I morgen d.22/4-2018 arangerer Danmarks Naturfredningsforening store affalds / saml skrald dag
og mange skoler mm. har gjort en kæmpe indsats forud og det er fantastisk , må det vokse :wink:

2 Synes om