Alternativet - Vejle & Opland søger dig

Ohøj derude kære medlem af Alternativet - Vejle & Opland

Så laver vi igen opråb om hjælp og inviterer til deltagelse.
På onsdag går det løs med Alles Folkemøde, hvis du ikke skulle have set opslagene rundt omkring i de forskellige grupper allerede så kan du læse meget mere om det hér:
https://alternativet.dk/vaer-med/alles-folkemode

I den forbindelse søger en af vores kommunalrådskandidater hjælp til at komme ud i kommunen.

Stillingsopslag.
Debatlystne gaster søges til Alternativt bananskib.
Jeg søger nogle lokale Alternativister/gaster, som vil være sammen med mig i deres hjemby et par timer.

Jeg bruger de næste 2 uger på at øve mig i at komme rundt med bananskibet med offentlig transport for at møde borgere i alle Vejles byer. Hvor jeg kommer hen er ikke det allervigtigste, men det vigtige er, at jeg møder jer - medlemmer af Alternativet.

I slutningen af denne måned holder Alternativet alternative folkemøder og det er netop disse dag, jeg vil øve mig på sammen med mine gaster.

Skriv til mig på Olav.bach@alternativet.dk eller ring/SMS på 61314753, så vi kan aftale nærmere hvordan vi gør det her. Flere kan mere.

Olav Bach
Kommunalrådskandidat

Vi er som sædvanlig ude i smaddergod tid (host - host) så skynd dig at give Olav et kald om at du gerne vil med ud i den friske “søluft” og snakke en masse politik. Hvem ved, måske er det netop dig der sidder med den gode ide til hvad der skal til for at Vejle kommune bliver mere grøn, mere bæredygtig eller mere… ja hvad synes du?

På Onsdag, d.31.maj 2017, er det også den store Hi5-dag.
Det fejrer vi naturligvis også i Vejle ved at give Hi5’s Onsdag morgen i downtown Vejle.
Vil du med? Vil du ha’ en hi5? Vil du debattere, vise din opbakning, eller bare lave kaffe? Så er du hermed inviteret. Vi har brug for dig, næsten uanset hvad du kan eller har lyst til.
Pssst: Ved du heller ikke, ligesom vi andre indtil for ganske nyligt, hvad en Hi5-dag er for en størrelse? Så kig hér: Hvad søren er en Hi5-dag

Alternativet - Vejle & Opland har brug for dig - sådan VIRKELIG!!
Vi vil så gerne ændre på måderne tingene bliver gjort på, og vi vil så gerne ud og møde dig og alle de andre, men vi kan ikke klare det alene, så kontakt Olav Bach (Olav.bach@alternativet.dk) tlf: 61314753, eller Linda van Asperen (vejle@alternativet.dk)

Kom og giv os en hånd i at gøre Vejle til den mest bæredygtige kommune i Danmark.

Kærlige hilsener bestyrelsen og dine kommunalrådskandidater,
Olav Bach, Rune Bjerremand, Jens-Peter Broberg og Morten Westergaard