Alternativet = Uffe Elbæk?

"

Alternativet = Uffe Elbæk?:sunglasses::wink::rofl:

Nej vel! Omkring tema mit, møde kultur Alternativet er temaet her og… En møde kultur Alternativet, med overskud en kærlighed, mod, humor og plads til mere… Det er Det! jeg skriver omkring, ikke andet og mere end det. At du så skyder på afsender af beskeden: "Det gælder vel egentlig også Alternativet? " Det er i orden, men fremmer ikke noget ift. en status og en udvikling frem til noget med: Overskud en god gang kærlighed og meget mere en det… Det Mener Jeg Ikke Det Gør AT Sige Hus Forbi. Jeg er IKKE en del af fejl-finding-kultur, jeg vil fejl og fejl… Dvs. vi er alle mennesker, følelser, holdninger og nogen vil noget mere end Venstre vil. Venstre og også støttepartiet Venstre Dansk Folkepartiet har med: Spin - løgn - vander historie på 20 år… Politikken liberal konservative national og lidt også international. Dvs. mindre til hr og fru Danmark, middelklase lav og middelklasse høj. Og meget gerne også, væk med SU - reformen. Og meget gerne også, væk med SU - reformen. Det må der være muligt at blive enig om og have holdning, fremtiden tilhører unge grp. uddannelse og arbejde er vigtig, vigtig. Det er den kold tid ift. unge grp. i Danmark, koldt kontanthjælp-loft og mere… Jeg har vel forstået, dig korrekt skål - taler, velmenende og… Og fokus ift. et politiks - mål, balance økonomisk og menneskeligt i Danmark. Det sker gerne, at vi mødes og møder hinanden. Det på en bedre måde end: F.eks. en venstre - fløj der blot vil skål - en retorisk dygtige taler tale og en fest… Jeg vil både den god møde-kultur, en politik med vægt på: Natur, kultur og menneske - værd Vinder Nation Danmark år 2018 - … …