Alternativet på Telegram

Hejsa! Alternativet er nu på Telegram! Facebook (Messenger, Instagram, WhatsApp), Microsoft (Windows, Skype), Apple, Slack og Google (GMail, GoogleDocs), er ikke sikre nok, og de respekterer ikke vores rettigheder.

Telegram er FOSS, og der kan partiet snakke via private og offentlige kanaler. Appen er lækker, og den findes i F-Droid (anbefallet), Google Play Store og App Store.

Der er private kanaler til medlemmer og offentlige kanaler alle kan læse. Man kan også sætte afstemninger op! :bar_chart:

Lad os ændre den dankse IT-kultur på den gode måde! :fist: :dove:

5 Synes om

Spændende … kan du Marcos give et par tips til, hvordan jeg får kontakt til et par Alternativ grupper ?

(indlæg trukket tilbage af forfatteren, slettes automatisk om 24 timer med mindre det bliver flaget)

mon ikke det er fordi det er synligt herinde for ikke medlemmer … medlemmer kan i øvrigt stadig se indholdet af dine tidligere posts med link, hvis du blot lige klikker for at se indholdet.

Når jeg går ind på dialog på en browser der ikke er logget ind kan jeg se denne tråd og indhold, så ja.
Tror ting skal postes specifikt i forummer der kun er tilgang til for andre medlemmer, går ud fra at det er derfor folk har flagget dine tidligere beskeder med links til de ting du gerne vil holde for kun medlemmer.

Tænker Admin kigger på det og måske låser/flytter den her tråd til rette sted hvor kun medlemmer kan se den når han får kigget på de flaggede beskeder.

1 Synes om

Jeg har joinet 2 channels (Alternativet og medlemmer) men der står ikke noget, og det ser ikke ud til at jeg kan skrive noget?

1 Synes om

Det samme sker for mig. Nogen der kan se og skrive derinde?

1 Synes om

Jeg har skrevet noget i medlemmer👍

Ja tak!

Vil gerne at medlemmer i Aarhus skriver til mig, så vi kan organisere en lille “skraldesamling gåtur” et eller andet sted i Aarhus, så man kan snakke og motionere lidt, mens man gør en indsats. Kom nu Aarhus!

1 Synes om

Hej! Jeg er stadigvæk i gang med at lære mig måden hvorpå vi kan bruge appen.

Der er nu 2 offentlige kanaler, hvor folk kan følge alternativet, og se hvad PR-ansvarlige deler:

Alternativet: Telegram: Contact @alternativet
Alternativet Aarhus: Telegram: Contact @alternativetaarhus

Skriv til mig, hvis du vil gerne dele indhold som PR-ansvarlige for Alternativet på Telegram.

Der er nu private grupper til medlemmer, hvor vi kan snakke om interne sager og optimere vores demokratiske systemer. Send en anmodning til den ansvarlige administrator sammen med dit navn og medlemskabsnummer, hvis du vil gerne blive med, og så får du tildelt en link.

Administratorer af medlemsgrupper:

Alternativet - Medlemmer : Marcos Ramos
Alternativet Midtjylland - Medlemmer : Marcos Ramos
Alternativet Aarhus - Medlemmer : Marcos Ramos

OBS: Telegram er software, der kører under GPL-2.0. Det er garanti for en sikrere privatsfære for jer og partien end Facebook, Snapchat, Microsoft, Apple og Google vil nogensinde tilbyde.

1 Synes om