"Å" kageform

Forslagets tekst

En lille småkage udstikker som kan anvendes af alternativets medlemmer. Der kan bages søde /salte småkager til uddeling.

Altså et Å lavet som udstikker til småkager. Ca. 10. 7,5 cm

Udfordring forslaget skal løse

Til uddeling at småkager/kiks når man er ude og fortælle om Alternativets arbejde.

Potentielle ulemper ved forslaget

Kun at der er et stykke arbejde i det. Vi skal have fundet en producent af disse kageforme. De skal uddeles til afdelingerne i landet til de medlememmer som vil bage til forskellige arrangementer.

Hvordan forslaget er udarbejdet

Vi har haft forslaget oppe at vende i afdelingen, men det løb ud i sandet igen, trods ellers engageret afdeling. Vi havde svært ved at finde en producent af kageudstikkere

Hvem har været inddraget

Ja, jeg stillede forslaget til vores afdeling i Kolding, det blev meget godt modtaget.

Forslagsstillere

  1. Lene Klint

Status på forslaget

Status: Søger medstillere

Forslaget søger medstillere. Der skal være i alt 10 forslagsstillere for at forslaget kan komme videre.

Forslaget er endnu ikke sat i sten, så kom gerne med forslag til forbedringer.

Du kan blive medstiller på AlleOs

Hejsa, jeg fik fremstillet et par stykker for længe siden. Margrethe Christensen, som har været medlem i Jammerbugt, hendes mand Flemming har en 3D printer, og han fiksede lige et par stykker. De først gik dog til da de ikke tåler opvaskemaskinens temperatur over 65 grader og jeg tror heller ikke at de opfylder Levnedsmiddelstyrelsens krav til stoffer i kontakt med mad. Men der blev bagt alligevel. Og det blev nogle fine kager. Størrelsen som der bliver foreslået er nok det mindste ift stadig at kunne genkende formen på den færdige kage. Alternativt kunne man med grøn glasur tegne/skrive et Å på en øko digestive eller en anden rund kage/kiks.
Ihvertfald godt at brainstorme på ideen​:grinning::grinning::green_heart::green_heart:

2 Synes om

Hejsa, jeg har spurgt på Teknologisk Institut, som har en 3D-printafdeling. Kageudstikkere i fødevaregodkendt plast, ca. 6x8x2 cm og med hul i bagsiden, så kagen kan skubbes ud:
3000 kr. i opstart og derefter hhv. 137 kr./stk. v. 10 stk. og 90 kr/stk. v. 50 stk. Det kunne være fedt her til valgkampen. :slight_smile:

Kære Anette Jensen Smith :pray:t2:

PR har selvfølgelig stor betydning i en valgkamp, jeg vil bare så gerne, om vi kunne klare det med samtaler fremfor med kager - søde såvel som salte.

Jeg kan anbefale, at sætte et lille skilt på cyklen, så får man politiske samtaler, der taler ind i et af vores vigtigste budskaber mht. transport. Det har jeg konkret oplevet - og det tror jeg, at vi må gøre noget mere af…Også i Jylland!

De kærligste hilsener Gunhild

undskyld kommafejlen :green_heart:

Kunne vi flytte et komma?