Hvordan vil jeg fanges?

Hvordan har du det med den digitale nyhedsstrøm? Bestyrelsen i Storkreds Sjælland har fået et par henvendelser om at sende særskilte meddelelser/nyheder ud med mail til alle medlemmerne i Storkreds Sjælland. Inden vi åbner for den kommunikationsmulighed, vil vi godt lige have debatten og høre, hvordan du gerne vil informeres om nyheder, aktiviteter, kurser og møder i Storkreds Sjælland.
1 Synes om

Jeg vil fortrække version 2 . Dette valg syntes jeg virker mest fair overfor alle parter.

mulighed 2, en mail en gang om måneden er det bedste valg for mig, Facebook er helt udelukket, jeg er ikke på Facebook og anser den for at være en sikkerhedsrisiko

Mulighed 2. Jeg vil kun på Facebook med ligegyldigheder.

Endnu en støtte til nr. 2. Generelt synes jeg det er svært at finde rundt i alle de fora alternativet bevæger sig på.

Jeg er til punkt 5. Fint med Nyhedsmail (pkt. 2), hvis blot man også har mulighed for at vælge dem fra.

En blanding af 2 og 5
Det skal være meget overkommeligt ( 2), men det skal også nogle gange være meget aktuelt. (Visioner fra pofo som ofte gar en svarfrist på 14 dage) (5)
Ruth

version 2 er fin men måske et stort arbejde for bestyrelsen?!